nedjelja, 7. svibnja 2017.

44 PRVOPRIČESNIKA ŽUPE SV. FRANJE ASIŠKOGA ČAPLJINA


44 prvopričesnika župe sv. Franje Asiškoga – Čapljina /20 djevojčica i 24 dječaka/, danas  /7. svibnja 2017./  po prvi puta primiše Tijelo Kristovo, kruh vječnoga života.





U Evanđelju ove nedjelje „Dobroga Pastira“ naš se Spasitelj predstavlja kao vrata ovcama… „Ja sam vrata. Kroza me tko uđe, spasit će se…“.



Ova nedjelja je važna ne samo radi Kristove pastirske službe, nego i radi toga što je Krist svoju pastirsku službu povjerio i ljudima. Zato smo danas molili za one koji već vrše tu pastirsku službu i za one koji će osjetiti Kristov poziv i spremno se odazvati tom pozivu.


Molili smo da i među našim prvopričesnicima izabere kandidate kako bi jednoga dana bili vrijedni služitelji Kristove pastirske službe među ljudima.




A kad je riječ o pastirima, Isus ističe da je odlika pastira da ne preskače drugdje već da ulazi na vrata. Našim današnjim slavljenicima želimo da uvijek u svome životu znaju prepoznati Krista kao vrata kroz koja se ide u život vječni.


„Zaista, zaista, kažem vam: ako ne jedete tijela Sina Čovječjega i ne pijete krvi njegove, nemate života u sebi! Tko blaguje tijelo moje i pije krv moju, ima život vječni; i ja ću ga uskrisiti u posljednji dan. Tijelo je moje jelo istinsko, krv je moja piće istinsko. Tko jede moje tijelo i pije moju krv, u meni ostaje i ja u njemu. Kao što je mene poslao živi Otac i ja živim po Ocu, tako i onaj koji mene blaguje živjet će po meni. Ovo je kruh koji je s neba sišao, ne kao onaj koji jedoše očevi i pomriješe. Tko jede ovaj kruh, živjet će uvijeke.“ (Iv 6, 51-58)